Szybkie Odchudzanie – Jak schudnąć 10 kg, w trzech prostych krokach?

Artykuł sponsorowany
jak schudnąć 10 kg

Budowanie zdrowej i pięknej sylwetki, to wyzwanie, które stawia przed sobą wiele osób, zwłaszcza w sezonie wiosennym.

Latem bowiem chcemy pochwalić się nieskazitelnym wyglądem przed znajomymi i nieznajomymi, śmiało paradować po plaży, bez skrępowania, które dostarczają zbędne kilogramy. Nie każdy jednak stara się podejść do tematu z rozwagą.

Panie często stosują diety, które owszem pomagają zgubić kilogramy, ale zaraz po jej zakończeniu, wracają wraz z efektem jojo. Nikt z nas przecież nie chce takiej sytuacji! Zdroworozsądkowe podejście przewiduje, że aby zgubić drobne fałdki, koniecznie musimy połączyć ze sobą trzy niezwykle proste elementy.

Skuteczne odchudzanie

Każdy z nas chciałby znaleźć uniwersalny sposób na utrzymanie doskonałej sylwetki. Należy jednak zdać sobie sprawę, że nie ma takiego cudownego sposobu. By cieszyć się zdrowiem i pięknem musimy przyłożyć się do wprowadzenia w życie kilku zmian.

– Zdrowa dieta – to podstawa, bez której się nie obędzie. Warzywa owoce są nam niezbędne, po to by dostarczyć witaminy tłuszcze roślinne, błonnik. Mięso- zwłaszcza to chude również powinno gościć na naszych stołach. To przecież ryby, kurczak i wołowina są bogatym źródłem białka, czyli budulca tkanki mięśniowej. Nie zapominajmy też o jakości pożywienia i jego ilości. Zdrowa kobieta powinna przyjmować dziennie około 2000 kcal, zaś mężczyzna o 500 kcal więcej. Przyjmując więc zasady, że białko to 4 kcal/1 gram, podobnie jak węglowodany 4 kcal/1 gram, zaś tłuszcze to aż 9 kcal/1 gram, łatwo policzyć, ile dziennie spożywamy. Warto wiedzieć również, że alkohol to 7 kcal/1 gram.

– Aktywność fizyczna- bez niej nasza dieta niewiele przyniesie. Owszem zgubimy kilka kilogramów, ale powrócą one do nas błyskawicznie. Zainicjowanie u siebie nawyku ruszania się, bez względu czy to w formie siłowni, w drodze do pracy, czy może w jakiejś innej dyscyplinie, istotne by nasz organizm odczuł dopływ endorfin związanych z uprawianiem sportu. Dla wszystkich chcących po prostu zrzucić kilogramy, rekomendowany jest trening kardio, a więc jazda na rowerze, rolkach, czy pływanie i fitness. Budować masę mięśniową możemy jedynie poprzez wdrożenie wysokobiałkowej diety, połączonej z ćwiczeniami siłowymi. Rzeźba jest tu niezwykle ważna, jednak w pierwszej kolejności należy się skupić na tym, by mieć co rzeźbić!

– Suplementy- nie każdy je stosuje, jednak warto wiedzieć, że większość z nich ma pożądane działanie dla naszego organizmu. Suplementy przyjmowane zgodnie z zaleceniami powinny przysporzyć nam samych plusów.

Tabletki na odchudzanie z healthpills zakupić możemy nawet w aptece, co w dużej mierze świadczy o ich bezpieczeństwie. W chwili zawahania możemy poprosić farmaceutę o rekomendację najlepszego specyfiku. My polecamy tabletki ACAI, które znane są już od dawna jako jedne z najbardziej efektywnych.

Trzy elementy – jak wdrożyć w życie?

Te trzy proste zagadnienia stawiają przed nami duże wyzwanie, bowiem wprowadzenie ich w życie, nie jest wcale takie proste. Pamiętajmy, że czasowe rozwiązania nie są dobrym pomysłem, a dla zdrowia naszego organizmu wszelkie eksperymenty nie są wskazane. Zdrowy tryb odżywiania jest o tyle rozsądny, że nie musimy rezygnować z niemal żadnych produktów.

Jedynie warto pozbyć się niezdrowych przekąsek, słodyczy i tłustych mięs. Nie musimy natomiast rezygnować z żadnych produktów użytku codziennego, a jedynie rozsądnie komponować je w pełnowartościowy posiłek. I tak zamiast szybkiej kawy w locie, zagryzionej pączkiem na śniadanie, warto kawę przełożyć na późniejszą godzinę, a śniadanie spożyć w domu. Tu dobrze jest postawić na wodę z cytryną, która oczyszcza nasz organizm, a do jedzenia wybrać pełnoziarniste pieczywo z puszystym twarożkiem lub warzywami. Taki posiłek dostarczy nam energii, aż do wczesnego lunchu, który najlepiej jeśli składa się z prostej sałatki.

Obiad to już wyższa szkoła jazdy! Najlepiej jeśli wówczas na talerzu znajdzie się dużo zieleniny. Zdecydowanie postawmy na brokuł, kalafior, brukselkę, fasolkę szparagową, którą podamy z ryżem lub kaszą, a całość zostanie uzupełniona o chude mięso lub owoce morza, przygotowane na parze. Wystrzegajmy się również posiłków późnym wieczorem. Nie narzucimy Wam godziny, bowiem każdy powinien podejść do tematu indywidualnie.

W kwestii aktywności fizycznej, nie okażemy się odkrywcami, gdyż każdy sport jest z pożytkiem dla naszego zdrowia i sylwetki. Indywidualne podejście do tematu przyniesie najlepsze rezultaty więc postarajmy się o radę zapytać specjalisty, który oceni nasze warunki. Pamiętajmy jednak, że zawsze lepiej jest się przerzucić na rower w drodze do pracy, a wieczorny spacer z psem przebyć na rolkach. To doskonałe podejście, które buduje u nas postawę aktywnej osoby. Bo od sportu można się uzależnić! To niegroźne uzależnienie, a wręcz polecane. Każdy więc powinien znaleźć dyscyplinę, która stanie się jego nałogiem. My podpowiemy także, że pływanie sprzyja rozwojowi wszystkich partii mięśniowych i jest polecane bez względu na wiek!

Suplementy to zagadnienie, które wielu z nam źle się kojarzy. trzeba jednak rozgraniczyć suplementy, od sterydów. Te ostatnie szkodzą naszemu ciału i umysłowi, zaś suplementy takie jak na przykład tabletki ACAI, stają się bogatym źródłem substancji, tak zwanych przeciwutleniaczy. To w 100% naturalny specyfik, który oprócz właściwości pobudzania metabolizmu, ma wiele dodatkowych korzyści. Jagody ACAI pozytywnie wpływają na wygląd naszej cery i włosów, a nawet zwiększają odporność. Sami przekonajmy się o ich właściwościach.